Električni viličar s rudom (2.000/2.500 kg)
Izjednačenje razine podizanjem rampe
Robustan i snažan za najteže primjene s teškim teretima
Izvanredna stabilnost vožnje u zavojima zbog ProTracLink
Potpuna manevarska sposobnost kada je rudo uspravljeno, zbog tipke za pužuću brzinu vožnje
Korištenje u više smjena zbog bočnog vađenja akumulatora (opcija)
Visina dizanja (standardni kran) | od 122 do 122 mm |
Nosivost / teret | od 2,00 do 2,50 t |
EJE viličari reda veličine 2 koriste se svugdje gdje je potrebna velika visina podizanja tereta i maksimalni pretovarni kapacitet: kod utovara i istovara iz teretnog vozila preko rampe. Dodatno patentirano podizanje rampe, neovisno o normalnom podizanju, potpomaže utovar i istovar prvog reda paleta iz teretnog vozila, bez problema. Ovo podizanje omogućava izjednačavanje razine na rampama s kosinom uspona do 15%.
EJE 2 privlači svojim posebnim značajkama:
Tu treba pribrojiti ergonomske prednosti:
nisko uzglobljeno dugačko rudo drži rukovatelja stalno na udaljenosti i time omogućava siguran rad. U jako skučenim područjima pritom pomaže i tipka za pužuću brzinu vožnje koja omogućava vožnju s uspravljenim rudom i automatski smanjenom brzinom.
EJE viličari mogu se opremiti s akumulatorima do 375 Ah. U kombinaciji s najsuvremenijom tehnikom izmjenične struje postižu se duža vremena rada, nego s uobičajenom tehnikom. Opcijski dostupno bočno vađenje akumulatora omogućava bez daljnjega rad u više smjena, sve do 24-satnog rada. Potpuno novo razvijena više-funkcijska glava ruda sadrži veliki broj inovacija:
Izjednačavanje razine podizanjem rampe
Pored normalnog podizanja, vozila raspolažu patentiranim podizanjem rampe koji omogućava izjednačavanje razine na rampama s nagibom do 15%. Oba podizanja rade međusobno neovisno, što omogućava utovar i istovar teretnog vozila čak i za prvi red paleta.
Inovativna tehnika trofazne izmjenične struje
Jungheinrich motori na trofaznu izmjeničnu struju pružaju vam veći kapacitet uz istovremeno smanjivanje troškova rada:
Robusna izvedba, čak i za najteže primjene
Optimalna dužina zavoja
Potporni kotači na oprugama i s amortizacijom – povezani preko elastične spojke ”ProTracLink” – raspodjeljuju silu potpornja, ovisno o situaciji vožnje: istovremeno na sve kotače kod ravne vožnje i koncentrirano na vanjski potporni kotač kod vožnje u zavoju. ProTracLink pritom doprinosi manjem trošenju potpornih kotača kod prilaza s nagibom na rampu, pomoću izjednačavanja razine: oba potporna kotača nalaze se, zbog mehaničke veze, uvijek na istoj visini. Donji potporni kotač nigdje ne udara i ne oštećuje se.
Ergonomski rad
Novo razvijena glava ruda savršeno je prilagođena zahtjevima ergonomije, pomoću novo razvijene glave ruda:
Duga vremena rada
Veliki kapaciteti akumulatora do 375 Ah omogućavaju duga vremena rada:
Dodatna oprema