DFG/TFG 316s / 320s
7. lipnja 2016.
DFG/TFG 425s / 430s / 435s
7. lipnja 2016.
Prikaži sve

DFG/TFG 425 / 430 / 435

Konstrukcija izrađena u Njemačkoj: funkcionalna, robusna i pouzdana

Jungheinrich pogonska osovina s lamelama kočnice u ulju, bez održavanja i električno aktiviranje parking kočnice

Najbolji pogled u svim smjerovima zbog optimalnog dizajna viličara i stupa dizalice

Koncept viličara za veliki kapacitet pretovara, uz malu potrošnju i veliku stabilnost vožnje

Robusni Kubota industrijski motori s velikim okretnim momentom pri malom broju okretaja

Funkcionalno i sigurno radno mjesto s neznatnim vibracijama i s ergonomskim rješenjima koja su prilagođena vozaču.

Osnovne karakteristike:

Visina dizanja (standardni kran) od 2900 do 7500 mm
Nosivost / teret od 2,50 do 3,50 t

Zainteresirani ste za ovaj model?


Pošaljite upit

Opis

Viličar na pogon diesel gorivom i pogonskim plinom na hidro-dinamički pogon (pretvarač okretnog momenta) (2.500/3.000/3.500kg)

 

Naši robusni viličari za univerzalnu primjenu s pretvaračem okretnog momenta pružaju visoki pretovarni kapacitet, uz sve zadaće transporta. Prednosti pretvarača dolaze do punog izražaja, naročito na srednjim i dugim dionicama puta: mekano prilaženje bez trzaja i optimalni stupanj učinka kod srednjih i velikih brzina.

Kubota motori u teškim uvjetima rada diljem svijeta osiguravaju veliki okretni moment već kod malih brojeva okretaja. Njihova prednost je smanjivanje potrošnje goriva i minimizirano stvaranje buke. Ovi robusni motori posebno su projektirani za korištenje na viličarima. To jamči naročito visoku pouzdanost i dugi vijek trajanja.

Jungheinrich pogonske osovine s optimiranim stupnjem učinka te s ugrađenom kočnicom koja ima lamele uronjene u ulju i ne troše se, znače veliku pouzdanost i male troškove servisa.

Kočnice ne zagađuju okoliš zbog zatvorene izvedbe.

Radno mjesto je funkcionalno oblikovano i skrojeno prema vozaču. Pogled na sve strane je optimalan. Sve to osigurava koncentrirani rad i stvara najbolje preduvjete za visoki učinak tijekom cijele smjene.

Posebni Jungheinrich dizajn protu-utega utječe na fizički optimalni položaj težišta između osovina. Sve to stvara nadprosječno veliku stabilnost i sigurnost vožnje.

 

Prednosti Jungheinrich viličara

 

Standardni obim isporuke:


  • rukohvat na stupu A
  • nadstrešnica s prečkama
  • hidraulični upravljač, po potrebi s Load Sensing tehnikom
  • podesivi nagib stupa upravljača
  • prekidač za odabir smjera vožnje na stupu upravljača
  • pojedinačne mehaničke ručke na stjenci pulta
  • zaslon koji ne bljeska s pokazivačem sati rada i razine goriva u tanku
  • kontrolna svjetla za tlak ulja u motoru, temperaturu sredstva za hlađenje, kapacitet akumulatora, parking kočnicu, temperaturu ulja u prijenosu, razinu tekućine za kočnice, neutralni položaj mjenjača, rezervu diesel goriva, pred-zagrijavanje goriva i vodu u filtru za gorivo
  • zvučni alarm za previsoku temperaturu sredstva za hlađenje
  • MSG20 sjedalo od umjetne kože s automatskim remenom i mehaničkim ovjesom; mogućnosti namještanja: uzdužni položaj, nagib naslona za leđa, masa vozača (do 130 kg)
  • police za odlaganje osobnih predmeta i držač za piće
  • gumeni podni tepih za prigušivanje buke i vibracija
  • raspored papučica kao u automobilu
  • kočnica s uronjenim lamelama i električno aktiviranje parking kočnice
  • dva halogena reflektora naprijed i dva svjetla za kočnice / stražnja svjetla na stražnjem utegu
  • hidraulični Load Sensing regulacijski ventil
  • protočni filtar usisnog i povratnog hidrauličnog ulja zbog maksimalne čistoće ulja
  • zračni filtar sa ciklonskim separatorom
  • hladnjak za ulje pretvarača momenta i prijenosa pogona
  • zatvoreni tlačni sustav hlađenja
  • spojka za prikolicu (prihvat ruda) s trnom i protu-utegom
  • pokrov podvozja.

 

Koncept velike snage i učinkovitog pogona


  • Industrijski Kubota motori s diesel i plinskim pogonom dokazani su u teškim uvjetima rada.
  • Robusni i suvremeni motori izvedeni za dugotrajnost, veliku nosivost i pouzdanost.
  • Visoki okretni moment kod malog broja okretaja.
  • Upravljanje motora pomoću čeonih zupčanika s kosim ozubljenjem.
  • Neznatna emisija škodljivih tvari (diesel motori prema Direktivi 97/68/EC, stupanj 3 A).

 

Ergonomsko  mjesto vozača


  • Bolja preglednost u svim smjerovima zbog optimiranog dizajna krova, stražnje strane i stjenke pulta.
  • Pristup preko duboke široke papučice koja je naročito dobro vidljiva iz sjedećeg položaja.
  • Veliki i stabilni rukohvat, zavaren na nadstrešnicu vozača.
  • Veliki prostor za koljena i noge zbog uskog i lako podesivog stupa upravljača.
  • Praktični volan pomaknut ulijevo.
  • Lagano upravljanje zbog hidrauličnog servo upravljača.
  • Veliki i ravni prostor za noge s tepihom za prigušivanje vibracija.
  • Hidraulične ručke su robusne i lako se pomiču čak i s rukavicama.
  • Komforno sjedalo za vozača s udobnim ovjesom i višestrukim mogućnostima namještanja.
  • Zaslon i prekidači za dodatnu opremu (npr. svjetla i brisači) optimalno su raspoređeni u vidnom polju i dostupni za vozača.
  • Višestruke mogućnosti odlaganja predmeta kao što su npr. držač za čaše, stezaljka za dokumente i polica za male dijelove.
  • Električno uključivanje parking kočnice pritiskom na tipku, bez ručki u području koljena i pristupa.
  • Automobilski raspored papučica s protu-kliznom površinom.

 

Okvir dizalice i hidraulika


  • Prigušivanje na kraju uvlačenja / izvlačenja okvira dizalice.
  • Velika preostala nosivost i na velikim visinama podizanja.
  • Bolja vidljivost tereta kroz optimiranu izvedbu okvira dizalice.
  • Kompaktni kutijasti profili konstrukcije.
  • Savitljive cijevi ne ometaju pogled.
  • Otvori u nosaču cilindra za slobodno podizanje olakšavaju rad na visokim razinama regala.
  • Hidraulični Load Sensing regulacijski ventil. Load Sensing sustav zbog niže razine tlaka smanjuje potrošnju energije i usporava starenje ulja.

 

Jungheinrich pogonska osovina s uronjenim lamelama kočnice, bez održavanja


  • Izvedba osovina s optimiranim stupnjem učinka za manju potrošnju.
  • Uronjeni sustav lamela kočnica ne zahtijeva održavanje i praktički nema troškova servisa (u usporedbi s uobičajenim sustavom bubanj kočnica).
  • Zatvorena izvedba štiti kočnice od utjecaja okruženja ili vremena stajanja radi servisa.

 

Odvojeni pogonski lanac

Poboljšanje udobnosti vožnje i smanjenje oscilacija na minimum zbog:


  • četverostruke amortizacije pogonske grupe
  • kombinacije zglobnih osovina s križnim zglobovima.

 

Zatvoreni visokoučinkoviti sustav hlađenja s kombiniranim hladnjakom


  • Kombinirani aluminijski hladnjak za motorno ulje, pretvarač momenta i prijenos pogona – bez osjetljive sabirne plastične kutije.
  • Lagano čišćenje zbog okomitog rasporeda rebara hladnjaka motornog ulja, pretvarača i prijenosa pogona.
  • Nema isparavanja sredstva za hlađenje, jer je sustav potpuno zatvoren.
  • Pouzdani rad bez smanjenja kapaciteta i kod viših temperatura okruženja

 

Jednostavno održavanje i popravci


  • Optimalni pristup odjeljku motora zbog kuta otvaranja poklopca od 90 stupnjeva i zbog L oblika poklopca.
  • Jednostavno skidanje bočnih dijelova i podne ploče, bez alata.
  • Visoka iskoristivost uređaja zbog jednostavnog, brzog i jeftinog održavanja – bez stručnog znanja.
  • Korištenje robusnih, visokokvalitetnih dijelova.
  • Nisu potrebni posebni dijagnostički alati sa specijalnim softverom.
  • Filtar za gorivo velikih dimenzija sa separatorom vode.
  • Interval zamjene ulja 500 radnih sati.

 

Sigurna električna oprema za velika opterećenja


  • Elektrika, utikači i priključci zaštićeni od prskanja vode.
  • Stalno jednostavno dostupna i kompaktna kutija osigurača na stjenci pulta u kabini

 

Jungheinrich oscilirajuća osovina s visoko postavljenim zglobom za veliku pasivnu sigurnost

Okretište osovine upravljača postavljeno prema gore osigurava stabilnost čak i kod dinamičke vožnje, zbog reduciranih oscilacijskih gibanja. Opasnost od prevrtanja maksimalno se smanjuje poštivanjem najjednostavnijih zakonskih fizičkih mjera, bez dodatnog korištenja elektronskih pomoćnih sustava.

Optimirana izvedba protu-utega


  • Ova izvedba utječe na pomak težišta prema dolje i naprijed.
  • Težište leži duboko i optimalno između osovina.

Udobna dodatna oprema u različitim izvedbama (opcija)


  • Prednje i stražnje jednodijelno sigurnosno staklo.
  • Krovno staklo od višeslojnog sigurnosnog stakla.
  • Zagrijavanje stražnjeg vjetrobrana (s okomitim kliznim prozorom).
  • Uređaj za brisanje i pranje stakla na prednjem i stražnjem vjetrobranu.
  • Čelična vrata s kliznim prozorima.
  • Grijanje i strujanje zraka na prednjem vjetrobranu.
  • Panoramsko unutarnje zrcalo.
  • Lijevo i desno vanjsko zrcalo.

 

Korištenje naših uobičajenih sigurnosnih i ekoloških prednosti


  • Automatska blokada hidraulike i vožnje ako sjedalo nije zauzeto. Namještanje sjedala pri vožnji moguće je samo ako je sjedalo zauzeto
  • Zvučni alarm napuštanja vozačkog sjedala, ako prethodno nije aktivirana ručna kočnica.
  • Automatski neutralni položaj mjenjača čim vozač napusti viličar. uz uključivanje prekidača za odabir smjera vožnje.
  • Svi diesel motori ispunjavaju zahtjeve stupnja emisije plinova 3a, prema EU propisima

 

Ukoliko želite preuzeti PDF dokument s specifikacijama viličara ili nas kontaktirati vezano za određeni viličar odaberite sljedeće poveznice



Preuzmite PDF dokument Pošaljite upit